lördag 21 november 2009

Åkes Ångest

Mimmi Å: Det ser roligt ut när man skriver med bokstäver
Okej vad skriver du med? xD

Okej jag tänkte skriva lite om Idol.
Det är nämligen såhär att jag faktiskt satt och kollade på det igår (okej jag erkänner att jag sett nästan varje avsnett de här tio senaste "final" gångerna). Men iallafall. Det var dags för någon av dem att åka ut och Jihde frågade juryn vem de trodde skulle hänga löst. Andreas sa Mariette och Reza. Blondinen svarade Mariette och Reza. Martin Stenmarck som var på besök sa at han brukar tycka tvärt emot svenska folket så därför svarade han Mariette och nån mer.
Jihde: Och den som först sitter säkert ikväll är...
Mariette!

HAHA IN YOUR FACE JURYN!

Vilken waisted kväll detta kommer bli, har två aktiviteter och två sovplatser. Och vad gör jag? Jo jag sitter hemma i pyjamas och skriver på svenska uppsatsen om Åkes Ångest i Nattens Lekar. Suck. Finns ju bättre sätt att fördriva en Lördagkväll på.

4 kommentarer:

  1. finns bättre sätt att fördriva sin kväll på ja, absolut... Så varför tar du inte och gör det? :)
    Och det stavas "wasted" btw..om det inte möjlitvis kan vara midjemått du pratar om..

    SvaraRadera
  2. Du linnéa, var glad att du gjorde ngt iaf! Jag satt bara rakt upp o ner och typ.. grät xD
    <3

    SvaraRadera
  3. Coolt, en höftad kväll...

    SvaraRadera
  4. Hahaha vad menar mimmi egentligen? xD Haha jag är imponerad på dig, jag skulle aldrig kunna sätta mig ner och göra läxor på en lördagskväll, även om jag inte har något annat att göra, troligen för jag är snäppet dum i huvudet och är dålig på att ta vara på tiden. Så (Y) du får i alla fall en sak mindre att göra fram över :P :)

    SvaraRadera