fredag 26 mars 2010

26 Mars GRATTIS!

Grattis till Mimmi den lustiga och Oskar :D

15 % av mitt betyg i svenska är nu avklarat!
Det var ett tag sen jag var så nervös, händerna ville inte riktigt lugna ner sig. Det var iallafall skönt efteråt när andningen liksom kom tillbaka i normal takt.

Ännu en i klassen har nu hoppat av. Vad är det som händer?

Spenderade eftermiddagen med flickorna. Åt på La coca Racha eller hur nu stavningen är x) Nästan lika gott som vanligt, fast de snålade med kycklingen. Hoppas Mimmi blev glad över allt sitt godis och den finfina målningen som Micha och Jenze gjorde igår. Jobbigt blev det när Mimmi inte ville gå hem från skolan igår och vi andra var tvugna att vara kvar för att förbereda hennes skåp.


Kvart över 5 försökte jag på Jennifers begäras envist få Mimmi att bege sig hemåt.

- Mimmi, cykla hem nu!
- Men bussen går ju ändå snart... Om tjugo min.. Då kan jag ju likaväl ta den.
- Mimmi gå NU!

xD

3 kommentarer: