onsdag 5 maj 2010

Equivocating

Hade möte med studievägledaren idag (SYV låter fel på nåt vis..). Saknar Kenta lite "/ Men den nye är också bra :) Kom fram till att jag nog ska läsa en kurs med litteraturvetenskap nästa höst, antagligen i Lund, och sen får jag se om jag fortsätter där eller om jag åker till "Little Britiain" och pluggar där. Hade varit spännande att vara där ett år iaf men vi får väl se hur det blir.

Annars idag har det väl hänt rätt mycket skojigt halv onödigt att berätta om. "Svante sa det" sammanfattar väl rätt bra, åtminstone i slutet x)
"Suck it in, baby" xD - Äpplen kan vara mysiga att suga på...

Cyklade till Netto med Jennifer men de hade inte min varma choklad (eller vad det nu egentligen är) idag heller så jag får väl ta mig dit om nån månad eller så... Kom iaf hem tidigare :D

And remember: You make my day
Cheesy? No way :D x)

Phil Collins - Two Hearts

Well, there was no reason to believe she'd always be there
But if you don't put faith in what you believe in
It's getting you nowhere
Cos it hurts, you never let go
Don't look down, just look up
Cos she's always there to behind you, just to remind you

Two Hearts...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar