tisdag 8 juni 2010

Tekniken

Tekniken är inte med mig, jag håller på att bli som Katarina
Det började med att knapparna segade. Alltså inte de med siffror utan de på själva... Ah menyn och sådär. Till slut gick det itne att komma in på menyn eller gå tillbaka. Stängde av mobilen för att den kanske behövde vila. Fatalt misstag, nu ville den inte "sätta på sig" igen -.- Kunde dock få igång den på "flight mode" men det hjälper ju itne så mycket... Efter några suckar, glåpord och mindre skrik lyckades Jenze/jag få igång den. Jippie! men jag kunde varken svara på sms eller ringa, hör inte vad personen i den andra luren säger, fastän den hör mig. Förstår inte hur det blev såhär. Åkte hem till pappa och tänkte sno kvittot för att kunna lämna in mobilen på lagning men icke, hans ordning är ju.... Okej nu ska jag inte vara taskig mot pappa x) Men men vet inte riktigt hur jag ska lösa detta, måste ju ha en mobil! Någon som vill låna ut en...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar