fredag 22 april 2011

Beatshifters


I should get an award

Veckan började lite vanskligt. Pluggade ca två timmar i måndags. Åkte med pappa hem och hälsade på fölet, så otroligt sött! Red lite på Tenson. Känns väldigt bra att jag inte fick träningsvärk trots att jag inte ridit på nästan ett halvår. På tisdagen pluggade jag på förmiddagen och läste på bussen till Ellis. Det var soligt och fint i Kvibille! Vi festade till det lite med Ellis speciallax och årets första hallonpaj. På kvällen kollade vi in snyggingen i Percy Jacksson (och kom fram till att det mest är hemskt med snygga människor på film som man aldrig kommer träffa). I onsdags åt jag superfrukost med Ellis (hårdkokt ägg = mums!) och sen tog vi bussen till stan. Spanade runt lite och var sen på jobbintervjun vid två. Tog sen bussen tillbaka till pappa för att hämta min mobil som jag glömde dagen innan (jesus vilken lättnad att äntligen få den tillbaka!) och läste ut Martin Bircks ungdom (igen). Sen var det grillkväll med Kim, Carro och mamma. Äntligen fick jag mitt kött! Igår (torsdag) och idag har jag pluggat matte och historia 8-5 och suttit ute i solen för att bygga på D-vitamin förrådet. Och förhoppningsvis även mina kunskaper inom de ämnena då x) Imorgon kommer Amanda och vi ska på konsert, wiho! Sen börjar snart den sista veckan innan exams...

Beatshifters - More Than A Feeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar