lördag 14 maj 2011

Oturlig tur

Fredagen den trettonde var det ju som sagt igår, och om någon tror att jag kom undan för att det var min namnsdag så trodde den fel. Jag hade bestämt mig för att köpa den där tröjan på gina tricot som är sååååå jag. Då jag tog en osynkad buss till skolan på morognen gick jag inom gina. Kunde tryggt konstatera att det fanns flera i både m och s kvar så jag skulle kunna gå inom efter skolan och prova i lugn och ro. Tji fick jag, när jag tillsammans med Ellis och Sofia gick för att äntligen få hem min skönhet (xD) låg tröjan inte på sin vanliga plats. Jag gick runt och letade lite och frågade sen en expedit. Som sa att tröjan skickats tillbaka. Va? SEN I MORSE? GAAAAAH jag blev lite smått irriterad. Det är bara en tröja, men ändå. Varför skickar man tillbaka typ 15 tröjor när det finns behövande stackars små bortskämda ungdomar som behöver dem??? Hur som helst har jag begett mig in på ginas hemsida och betalat 49 kr extra för att få min tröja. Detta firar jag med att lyssna på denna låt och ladda lite inför eurovision ikväll! x)

Förstår inte hur man inte kan älska den här låten... Så härlig!

Witloof Bay - With Love Baby

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar