lördag 4 februari 2012

Prashant

Idag var en bra dag. Jag, Sara och Ida var friluftsliga och åkte skridskor i en hel timme i den 13 gradiga kylan. Sedan sorterade jag och Sara böcker för fulla muggar och bar upp dem till mitt rum (man kan bara inte bränna böcker...). Sedan blev det lite god kycklinggryta och buss till Halmstad. Den var inte söndrig den här gången. Fikade på "Roberts Kaffe" med Kristoffer som jag inte har träffat sen balen. Trevligt värre! På tåget hem kom jag till sidan 381 i romanen "En Dag" vilket är en mycket dålig sida. Bara så att alla vet (boken är underbar men jag blir arg på den). På kvällen blev det melodifestivalen för hela slanten. Marie Serneholts min när Dead By April slog henne i melodifestivalen... Ehe en del saker gör en glad x)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar