fredag 19 april 2013

Bloggkommentar

Försökte ändra utseendet på bloggen. Bara lite grand, få rubrikerna på inläggen i mitten. Det gick inte. Börjar överväga att gå över till blogg . se istället.Förlåt blogspot, men ni har liksom 5 olika teman att välja mellan....

För övrigt tänkte jag bara klaga/kommentera en grej. Varför är alla dessa högst ointressanta och trista bloggar så otroligt populära? Jag gick in på ovan nämnda bloggsida och skulle leta efter lite tidsfördriv, men alla handlar om bäbisar som kräks, skumma och på tok för dyra klänningar eller vad nån random fjortis åt till frukost. Vem bryr sig egentligen om det? Jag kan till viss del förstå om det är nån cool person man gillar som man är lite nyfiken på, eller träningsbloggar som ger bra tips, men att se vad Anna Andersson har på sig idag bryr jag mig inte speciellt mycket om. Nu menar jag inte att mina egen blogg är väldens mest intressanta, men jag har ju å andra sidan inte 230 läsare om dagen. Jag kanske borde båorja posta bilder av min frukost, så att folk vill läsa min blogg. Care.



Jaja. Det går bra. Jag är lite trött, men pigg då jag ska få gymma igen idag :D Har gått tre dagar sen sist, börjar få lite abstinens. Här kommer en Cover på Boyfriend som Oskar skickade. Hon är bra för att vara tjej. Höhö. Och Oskar är rätt bra för att vara kille. Faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar