tisdag 12 augusti 2014

Bokletande

Ja herregud. Var ska man börja. Förvirringen är total.

Jag dricker grönt chaite och hoppas att det hjälper. Imorse sprang jag 6 km, är sjukt taggad inför midnattsloppet på lördag. Åker till Stockholm på torsdag. Eller ja, Västerås först faktiskt, man måste ju hälsa på Oskar. Funderar på att anmäla mig till något mer lopp snart.

Jag fick precis ett mail från högskolan i Halmstad. De kan inte svara på om utbildningen i miljö och hälsoskydd som jag vill läsa, kommer finnas kvar nästa år. Eller om de kommer ändra den, ändra antagningspoäng osv. Fan. Rent ut sagt. Det värsta är också att de inte vet. Hade de sagt ett bestämt ja eller ett bestämt nej hade jag kunna avgöra utifrån det. Nu har jag bara ett kanske.

Och jag som hade bestämt mig. Attans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar