tisdag 5 april 2016

Tisdagsskype och posters

Så fort man kommer tillbaka till Halmstad blir man sjuk. Tydligen. Blöh. Skulle gått och gymmat efter dagens föreläsning men skippade det då jag kände mig lite trött i kroppen. Nu har jag legat utslagen i soffan med tre filtar över mig sen jag kom hem. Blöh. Så ovärt. Dock gav detta mig lite tid över när jag inte orkade plugga så har istället tillbringat två timmar med att skypa med Mimmi Lust. Det var verkligen sååååå längesen, och det var sååååååå kul att se henne igen. Skype på datorn är verkligen sjukt bra. Vi har tagit upp allt nytt i våra liv och smitt lite planer inför sommaren (hon åker hem typ tre gånger, woho!). Börjar se fram emot sommaren nu när saker och ting börjar falla på plats. Dock är det två dryga månader med mycket jobb och plugg innan det blir avkoppling. Men men. Det går nog fort.






Vill även passa på att tipsa om en sida som säljer mängder med fina posters! Desenio heter den, skulle kunna köpa typ allt. Ramarna är också väldigt schnygga. Mums.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar