söndag 15 maj 2016

IB-style

Just nu funderar jag lite över hur höga mina kortisolnivåer är. Kanske närmar jag mig upp på IB-nivån igen. Nja inte riktigt, men nästan.

Jag förstår inte hur det kan vara så fruktansvärt mycket att göra nu i slutet. Allt ska vara klart precis samtidigt och jag förstår inte hur jag ska hinna med allt, vissa saker går inte riktigt att börja göra än. Nåväl. Oftast går det bra.

Såhär ser mina kommande två veckor ut:

Vecka 20
Måndag 16/5 Möte med handledare i ekologiprojekt samt gruppmöte
Tisdag 17/5 Plugg inför tenta, möte på posten 17.00
Onsdag 18/5 Exkursion till Öland onsdag-fredag
Torsdag 19/5 Inlämnings av c-uppsatsen i litteraturvetenskap
Fredag 20/5 Får (förhoppningsvis) ut opponeringsschemat i litteraturvetenskap, hem från Öland
Lördag 21/5 Plugg inför tentorna samt skriva opponering i litteraturvetenskap
Söndag 22/5 Plugg inför tentorna samt skriva opponering i litteraturvetenskap

Vecka 21
Måndag 23/5 Plugg inför tentorna samt skriva opponering i litteraturvetenskap
Tisdag 24/5 Tenta i GIS
Onsdag 25/5 Tenta i ekologi samt inlämning av opponering i litteraturvetenskap
Torsdag 26/5 Presentation av ekologiprojektet
Fredag 27/5 Seminarie i GIS och presentation av poster, seminarie i litteraturvetenskap
Lördag 28/5 Skicka in uppgift 4 litteraturvetenskap och packa
Söndag 29/5 Deadline ekologiprojektet och dags att åka till Oslo

Att få jobba igen är efterlängtat.....

2 kommentarer:

  1. Du får fokusere på at når enden er god, er allting godt, og dette ender jo med OSLO! :-D

    SvaraRadera