söndag 9 november 2008

Rain inside

Det regnar -.- och träden har inte ens fina färger längre. Suck -.-

Why does this happen again and again...?
Förlåt för att jag sa det där. Förlåt för att jag sviker. Förlåt att jag inte har tid, inte lyssnar, inte bryr mig. (Doooo röd knapp lyser, fel påstående) Jag bryr mig. Jag lyssnar. Men jag orkar inte mera. Egoismen styr människan, det vi gör för andra är till för oss själva på ett eller annat vis. Jag orkar inte hjälpa dig innan jag har hjälpt mig själv. Förlåt, jag är för trött. Förlåt, jag måste vila.Återigen, vem pallar tänka?
Ni är de bästa vänner man kan tänka sig. Olika och otroligt lika, helt fantastiskt underbara. Jag trodde inte jag skulle hitta er. Nu är jag påväg att tappa er, jag vet att jag borde ta ett stadigare grepp. Orkar inte, vill nästan kasta er långt bort. Jag förtjänar inte er. Förlåt, jag är för svag. Mer träning, tids nog blir man starkare. Muskler byggs upp, syrets flödar fortare. Mitt hjärta ska orka pumpa,pumpa för er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar