tisdag 21 juli 2009

Hungry Hearts

We should put our hearts aside


Liseberg igår! Det var rätt roligt faktiskt :) Åkte Kanonen och höjdskräcken med min modiga lillasyster på nio år. Kim åkte också med i träd-grejen-i-vatten xD Modigt x) Balder var sådär, spöregnade så mycket att jag var tvungen att blunda så de 40 minuterna i kö kändes inte så värda... x) Men men.
Vid sju hittade vi Kungsbacka pendeln och lyckades sätta i kortet rätt (tror vi). Hittade hela vägen til Bua (med hjälp av Danni, men ändå höhö). Träffade hennes galna polare Markus, Anton (hyper!), Emil och Jimmy. Och så Kim då förstås (Y) Det var en rolig kväll med GH, kundvagnar och sumobrottning xD

Vaknade efter vad som kändes som tre timmars sömn i en asvarm soffa av att Markus pappa Per lite halv stressat sa att de skulle ha gäster och att vi måste gå. Om tio minuter xD (Y) Så jag, Kim, Kim och Danni gick till sistnämda person och fick frukost/lunch och filmtittning. I-Robot var söt x) Vid halv tre fick vi skjuts till Varberg med Dannies bror och mamma och fick höra lite om exempelvis sängvätning xD Eh ah... Åt lite glass och tog tåget till Halmstad (Kim fortsatte mot Laholm). Kom på att det väldigt lägligt skulle gå ett tåg till Torup om tio minuter så jag slapp gå till andra sidan stan för att ta bussen (Y). Kom hem, åt, tränade (gick rätt bra!) och ska sova snart för jag är ganska trött -.- ... Men ah, detta var två rätt bra dagar :D

Charles & Eddie - Would I Lie To You

1 kommentar: