söndag 19 juli 2009

Too much love will kill you

Herregud vilken tråkig dag!
Har tvättat utsidan på fönsterna (lite läskigt där det var långt till marken) och läst ut 1984. Känns riktigt bra att äntligen vara klar både med städning och boken. Dock har jag egentligen lite kvar på båda... Plus en bok till att läsa men men -.-
VAD ska jag göra nu? Har verkligen ingenting att göra. Har glömt kamerasladden så jag kan inte redigera bilder, har inga filmer och ingen att umgås med. Förutom Sara (som har namnsdag) och Ida. Men nja. Känner inte för att leka med Barbie längre...

"Spending my time, watching the days go by" sjöng just Roxette. Känns ju härligt (Y)
Men nu tror jag att pappa och bror kom hem från bilhämtningen (ironiskt nog körde han som min bror åkte med av vägen när de provkörde hans nya bil), så jag ska gå ner och fråga ¨hur det blir med Liseberg imorgon. Är verkligen inte sugen på det...

I guess I´m disturbed by the fact
that you don´t have as much time as I have to think
think about...?

But it doesn´t matter
cause when you say those words
I´ll smile like an idiot

CRAZY!

2 kommentarer:

  1. Omg, jag har kommit till det stället i boken där han läser ur "the book", det tar ju fan aldrig slut? Och jag menar, får man verkligen ha så långa kapitel?! SÅ SUR ÄR JAG -.-

    SvaraRadera
  2. Vad är du verkligen inte sugen på :o?

    SvaraRadera