söndag 6 september 2009

(Not) Diseased And Greatful

Det är konstigt
Men när jag städar
Känns det som sommarlov igen

Wiho solen skiner (Y)
Har skrivit fyra goals (dressage, jumping, poetry and radio) vilket är jäkligt bra (Y) Även gjort svenska frågorna till Ängeln... Fast kom på att jag glömt loggboken till Gösta i skolan -.- För övrigt hatar jag Gösta Berling! (Hmm vem var det som var lik honom? :S) Nu efterår känns det inte som att det var så mycket plugg ändå.. Har jag glömt något? Justa ja, det var någon mer fråga till Gösta.. Blö.
Idag har jag även städat, lagat mat (Lol Sara tyckte jag skulle bli kock xD) och funderar på att ta ut mina kära syskon på en cykeltur. Det är ju faktiskt bra väder.
Än så länge

Hur kunde jag glömma bort
Att lycka alltid är kort

1 kommentar:

  1. Dukig du har varit då :o Shit, nu måste jag göra min goals här med känner jag, press press ^^ Visst ja! vem var det som var lik Gösta? xD sa du inte det om någon på Sofiero ? ;P

    SvaraRadera