fredag 8 januari 2010

Det är sjukt kallt

Ifall ni inte visste det alltså.
Jag har inget vettigt att säga idag så därför kommer detta inlägg handla om vädret. DET ÄR SÅ SJUKT KALLT! Helt seriöst, jag har aldrig frusit så mycket som jag gjorde idag när jag gick från Norre Port till Mimmi, och ja, jag har varit på betydligt kallare platser än Halmstad City. Jag sprang nästan de sista meterna till Mimmis trappuppgång och fullkomligt slängde mig in i den varma hissen x) Var tyvärr tvungen att gå strax igen eftersom jag bara skulle lämna Mimmis termobyxor och hon var inte hemma (hon gick precis när jag kom -.-). Men som tur var överlevde jag trots att bussen var tio minuter sen (redan från stan, hur lyckas de?) och en halvtimme senare var jag hemma. Tur då att man har en bra mamma som överfaller en med varma filtar och köttbullar med sås och potatis.
En sån måste man ju ha!

1 kommentar:

  1. hahaha jag blev nog lika förvånad som du igår xD haha men iaf så visst var det kallt???!!!! Jag kunde typ inte röra mig igår när jag var i stallet och ridningen gick helt cpxD vad jag än gjorde så blev jag inte varm!! :P plus att jag sen skulle ta bussen hem också och den var typ tio minuter sen så jag stod och frös som in i helvete>.< jag skulle ju cykla hem sen också.. ibland är det bra med mammor som är hemma och kan slänga filtar och varm mat på enx) hihi

    SvaraRadera