söndag 17 januari 2010

What makes us feel fucked

Hela vår klass (typ) sitter just nu och pinas över WT-inlämningen på Tisdag. De som inte gör det är de som inte har förstått sig på vårt komplicerade inlämnings och prov schema och tror att det är WT SL inlämning den här veckan. Suck. Jag har suttit med min uppsats sen kl 11 i förmiddags, nu är klockan halv 6 och jag är fortfarande inte klar. Hur ska jag kunna klara resten av IB, med extended essay, internal och allt det andra, när jag inte klarar av att skriva klart en WT i tid? Hjälp...

2 kommentarer:

  1. omg.. fan va du förvärrar allt när det är ditt fel.. x) börja bara tidigare så sitter du inte som du gör (And as you know, I am actually authorized in givin advises on these kinda things, since I am the master of it:))

    SvaraRadera
  2. haha tack för att DU av alla ger mig tips på hur man gör ;) Spelar inte så stor närman börjar om man ändå inte kommer på nåt att skriva...

    SvaraRadera