fredag 27 augusti 2010

Happy mumps!

Omg crazy day
The world is upside-down
Haha Ashmidiiish x)
Skolan har varit väldigt roligt, speciellt IB-ceremonin som var superb! Hoppas vi får en lika rolig dimplom utdelning nästa år :)
I stora björn:
Vi: Där är han! Vem är det! Det är David! (Vad fan gör DU här?!)
En random kille: va, jag?
Vi: Nej, David!
Hmm eller vad sa vi egentligen? Killen var hur som helst rätt förvirrad...
Matten var också kul, försökte komma på ett nytt bloggnamn till Lottas blogg. Hehe tror dock inte "Joyful House" är ett så passande namn hehe. Men det hade varit lite kul... Vi åt KÖTT till lunch x) Och på engelskan slängde Micha sin bok i papperskorgen (nej det var inte meningen, tror jag :O) Och jag tog tåget hem med Jenze, hittade Mimmis banan i väskan (Y), hittade inte ut från tåget... Hopptränade vid sju, hästen var supergrym och hoppade så bra :) Önskar hon kunde vara lika framåt på tävlingsbanan också..
Imorgon ska jag bli väckt klockan nio, plugga, åka till mamma och gå på skumdisco på kvällen! x) Det blir skumt
Som mycket annat just nu..
HAHA

Btw kolla in den här videon, lite smått rolig x) (Vide0)

Pusshaj

2 kommentarer:

  1. Skumt med skumbad och så.

    Haha vi sa: Vad gör DU här? Och han sa: Va, jag? Hahahah xD

    Tågresan var bra, dock tråkig när du gick. Eller ja, kul när du försökte komma ut genom fel dörr, men tråkig sen när du gick av. Det kan har varit kalk i vattnet! Just so you know ;D

    SvaraRadera
  2. 1. Vi sa tillochmed ''Va fan gör du häär??!'' xD HAHA stackarn xp
    2. Kul att det gick bra med hoppningen:D

    SvaraRadera