fredag 6 augusti 2010

Gott och blandat

Blandade texter från lägret...

(Vilka var med på denna?)

Solglans vilar i trädkronorna
Mossmjuk matta under
jag lägger mig ner
känner
tallbarrens virvel i nosen


Trädkramare

Jag önskar att vi var ett träd
Jag önskar att du och jag var av samma virke
Att vi kunde vara likadana
men med olika skiftningar i barken
Att vi fick vara nära utan att det blev konstigt
Att vi passade ihop helt naturligt
Jag önskar att vi var ett träd
och kunde krama varandra


_________________________________

Fredrik.
Fantastiska, Flitiga Fredrik
Fan för Fredrik!
Fumlig, Falsk
Förändrad, Förbannad
Fredrik
Fan Fredrik...
Förälskad
Förkrossad
Förlorad




Förlåt Fredrik

_________________________________

Röd, grön
lila och blå
Bland dina tankar vill jag gå
Svart, grå
brun och vit
Hur ska jag kunna ta mig dit?

<3


1 kommentar:

  1. De var jättefina allihopa <3 Och tror det var Majse och någon mer som var med på den översta :)

    SvaraRadera