onsdag 16 mars 2011

Emotionally Thrifty

Yeah sure

Datumet kräver ett inlägg

4 år.

Grattis lillasyster och Mattias :)
Hade inget prov idag så var "ledig" vilket innebar en massa bokläsning och lite plugg. Började illustrera biologin, vilket faktiskt skapade lite klarhet :) Hoppas det blir lättare att komma ihåg det om jag kan skapa bilder till faktan... Boken jag läser nu är superbra och spännande, dock blir jag så involverad så jag tror jag smäller av så fort det händer nåt. Gaaah unholy misconceptions till max! Men den är jädrigt bra hur som helst :)

Imorgon är det ett svenska och två biology mocks, får se hur det går. Skönt att de snart är klara, fast då är det ju samtidigt dags för det riktiga råplugget... Måste få lite mer pli på mig själv och hålla fast i tankarna. Eller snarare släppa de som inte borde vara här.

Scale of seriousness, will you say what you want?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar