måndag 28 mars 2011

Train of thought

Måndag igen, vecka 2 av 6 på revision, 5 veckor kvar och snart inte ens det. Hade en mycket rolig svenskalektion där vi blev tipsade om lite annorlunda humor av vår kära "Bibban". Efter dagens lektioner satt jag, Moa och Helena kvar och var ooootroligt produktiva, iaf när det gäller samtal om icke skolrelaterade saker. Följde med Moa och tittade på hennes sjukt snygga balklänning!
Btw jag glömde mobilen i skolan, känns hemskt... xD

Roxette - How Do You Do!

How do you do,
do you do,
the things that you do.
No one I know could ever keep up with you.
How do you do!
Did it ever make sense to you to say Bye
Bye Bye?

Cher - Train Of Thought

Oh that train of thought runnin' right on time
But it's off the track and I'm losing my mind
'Cause the way you used me
Gonna drive me insane honey
Say you'll never leave me
For God's sake stop the train

Lars Winnerbäck - Tvivel

Du är fri och tar allting för givet, du kan skratta åt livet Du lever för stunden, precis som jag Det är nudlar och lånade pengar, du har grå efterslängar men lyckan i grunden, precis som jag  Det kallas tvivel, det där som stör Det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör och jag ser hur du tänker på nåt hur du längtar dig bort

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar