tisdag 26 juli 2011

Ich bin zu Hause

På 2 månader har jag varit i 7 länder och 14 städer, samt flugit ett flygplan, bytt namn till Princess Diana och konverterat till islam. Vad händer härnäst?

Förutom det har jag även besökt en massa moskéer, köpt två väcklarklockor, sovit på en flygplats, åkt båt, badat i VARMT vatten, ätit kanin och träffat en massa nya roliga människor!
Inom detta time span har jag tom tagit studenten, varit på bal och slutat skolan... Känns konstigt att det bara gått så lite tid när så mycket har hänt. Fast ändå skönt, så tänker man inte lika mycket på allt som är slut. Känns dock lite konstigt att packa ur resväskan helt, att jag gjort den sista resan för i sommar. Tur att jag ska på skrivkramp nästa vecka, så jag inte är helt "hemma" än höhö. Har såklart saknat Sverige en massa också faktiskt, har hänt ganska mycket som man har missat. Som den nya busstationen i Halmstad, eller den nya tatueringsstudion i Laholm. Herregud vad det händer grejer alltså!

Home is where your heart is <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar