måndag 2 september 2013

Ferievakuum

15 dagar har gått och vi är tillbaka i Oslo igen. Det är så konstigt. Jag har världens jetlag och hostar. Älskar att flyga men hatar att sova, eller försöka sova, på ett flygplan som är trångt och hoppigt. Försökte hålla mig vaken igår efter att ha sovit 2 timmar på planet, men vid tre tog det stopp. Sov till 7 vilket så klart gjorde att jag vaknade mitt i natten och inte kunde somna om. Pigg och glad på jobbet imorse. IT-nissarna har installerat om min dator så allting var annorlunda och en massa grejer har försvunnit. Spenderade den första timmen med att försöka logga in överallt och få fram mailen. Drygt. Och så har allt som gör jobbet lite enklare försvunnit, plus alla dokument och mina lönebesked. Suck. Jaja. Bara att börja om från början.


Idag åker min kära vän Astrid till Australien. Ellen likaså. Det är ganska konstigt. Mina små vänner som har varit här så länge, nu åker även ni. Vi ses om ett år.

< 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar