onsdag 9 oktober 2013

Han var ju inte en dansk i Danmark om man säger så

Det stämmer. Det här inlägget kommer att handla om min nya förmåga att förstå danskar. Detta har tidigare inte varit fallet. Vanligtvis rynkar jag pannan och sätter över danskar till en halvdansk kollega, eller ja till vem som helst av mina kollegor, då jag inte brukar förstå någonting. Idag har jag förvånande nog fått två danskar på tråden, och förstått dem båda utan att råka skicka en vinkelslip istället för en musfälla. Progress, me like.


En annan sak som kan vara lite kul för er, alla mina kära (tre) läsare, är att Biltema har ett förvånansvärt stort utbud av djurartiklar, faktiskt större än vad Clas har. De har faktiskt hela 16 användbara grejer till katter. Det tål att tänkas på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar