tisdag 19 november 2013

Dreaming about the things we could be


Tisdag. Efter helg. Före långhelg.

Tordag: Jobb/jobb på Telenor Arena. Nickelback är bra, vad än alla säger.
Fredag: Jobb, fika och häng med Ellinor (ledig fredagkväll, så underbart!)
Lördag: Julshopping på Bryn sentret, jobb på restaurangen.
Söndag: Städning och fixning
Måndag: Jobb, fixa försteget till David i regn. okul. Laga asmycket mat. Köpa dyra biljetter.
Tisdag: Jobb, plugga, packa.
Onsdag: jobb, reser till Västerås!

Det stämmer, på torsdag har jag ledigt och på fredag tar jag ut en länge sparad ledig fredag och kommer alltså befinna mig i Västerås. Känns overkligt att jag ska få fyra hela dagar med Oskar, och lite till. Minns knappt sist vi träffades. Känns som en evighet men ändå bara nån månad sedan. Ska också passa på att köpa lite kul grejer till Cessna, och kanske till mig själv. Och julklappar. Har beslutat mig för att hinna med dem i tid i år. Vi får se. :)


Cessna :) 





Oskars bilder som jag snott :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar