fredag 1 november 2013

Man blir som man umgås

Eller nåt.

Jag har spenderat 15 minuter inne på Carros blogg, så nu kände jag mig lite tvungen att skriva ett litet inlägg igen. Det var ju några dagar sen sist. Vet inte hur många som egentligen läser detta, vet inte om jag vill veta. På ett sätt vill man ha många läsare, och en slags bekräftelse på att det man skriver är intressant. Å andra sidan är det skönt att kunna skriva vad man vill utan att vara nervös för att nån man känner ska se det. Inte för att jag skriver så väldigt konstiga saker, men ändå.

Så. Vad händer? Katten mår bra. Hon är superbusig på nätterna och vi håller på att komma på en fungerande strategi. Min ignorering fungerade ett tag men nu sneakar hon sig upp i sängen lite gulligt, så att man börjar klappa henne, och sen sätter hon igång med sitt trampande och slickar en i örat. Tröttsamt. Variation, tack. Hade varit så skönt att få sova igenom en hel natt.

Idag börjar för övrigt arbetartiden. Jag ska jobba ikväll efter mitt vanliga jobb, och sen imorgon också. Nästa helg jobbar jag 8-18 på vanliga jobbet, och sen 18-03 på andra jobbet. Och sen 19-03 dagen efter. Härligt! Och ungefär såhär blir det fram till jul. Fint. Man ska ju inte vara ledig liksom.

Här kommer lite bilder


 Martins utklädnad på Halloween

 Cessna




Cessna och Amina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar