tisdag 25 november 2014

Classic


Det är tisdag. Det är sol. Det är jäkligt härligt.

Idag gick jag upp kl 7. 8-10 hade jag en frivillig kemikektion som mest gjorde att jag insåg hur lite jag fattar. Allt är så abstrakt. 10-11.30 gym. Grymt. Cyklade hem och sprang. Samma runda som i söndags men i solsken och dunka-dunka musik. Sjukt nice. Nu har jag ätit världens godaste laxsallad med osten från wapnö. Den är grymt god. Plugga, jobb, sova.

Klassiker på högskolan i Halmstad: vi får labbgrupper till kemin. Läraren orkar inte ens försöka kolla så att grupperna passar med labbgrupperna i miljö som är samma dag, samma tid. Hela min grupp måste byta. Det går inte. Suck...


And the seasons
Will change us new
But you're the best I've known
and you know me
I could not be stuck on you
If it weren't true

Blind pilot - Three rounds and a sound

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar