söndag 30 november 2014

Wonderland

Ja vad ska man säga
Herregud
Gud herre
Varför blir det såhär
Jag kan inte ens förklara det
Inga ord passar, inget som kommer ut fastnar till en riktig mening 
Det smälter påvägen, bildar nya blandningar som inte alls fungerar 
NaCl 
Jag hatar det, jag vill inte kliva in i mig själv
Jag vill kliva in i ett oss 
Men det finns inget fungerande sådant
Jag vet inte vad jag säger. Förstår du någonting? Tror du att jag är galen? Är det märkligt att vara livrädd så fort man blir glad, att vilja gröpa ur det där jävla pirret i hjärtat som kommer för tidigt
Och vägrar göra annat än att stanna kvar 

Jag orkar inte tänka, jag orkar inte undra, fundera, hoppas, analysera, hålla tillbaka. Det gick ju nästan... 
Hejdå



We found wonderland
You and I got lost in it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar