fredag 20 mars 2009

Washoe


Irritation på fem minuter

Denna dag var rätt bra
Sofia var sjuk, too bad "/ TOK var ungefär lika knaisgt som vanligt och på matten sög jag lika mkt som jag brukar. Ja, jag vet att jag inte ska säga att jag är dålig och våga be mer om hjälp bla bla. Men shit, jag fattar fortfarande ingenting av det vi hållt på med i flera veckor, och jag fick IG på provet.. Jag ska nog känna mig dålig...
Efter idrotten, som var rätt rolig trots att det var redskap (Älgen! xD), satt jag, Jenze, Mimmi Å, Max och Jogren kvar och pluggade. Det var.. roligt men kanske inte så givande xD elelr ja, vi lärde ju oss en del teckenspråk... :) Vid fyra gick Liwe och Jenze till tåget och skämde ut oss lite x) Men det var skoj höhö.
Nu har jag tränat en snabbis (?) och ätit och pluggat.. Eller jag försökte hitta länken till powerpointen vi skulle kolla till economics men jag fattade inte vilken det var så.. ah (A)

Btw jag dislike när mina planer ändras.. "/

1 kommentar: