tisdag 10 mars 2009

When you say nothing at all


I´m sick. Buhu.

Hmm jag tror inte på ödet, men det skulle nästan kunna vara det. Lol.
Silverchair (Y)

Skola idag. Det gick ju bra. PRE-DP08 var inte så bra på chemistry om man säger så haha. Men det var kul att kasta papper på Jenze iaf :) Matten var ju rätt okej, gjorde inte så mkt. Och tyskan var lika skoj som vanligt. Skönt att slippa den på Torsdag faktiskt(A) Och slutar tidigt imorgon :D Yey
Fast nu blev jag slita sur för jag har tappat bort några bilder jag nyss lade in.. Och kan inte redigrea några andra..
BLÖ
*************
*********************
****************************
*********************
*************
We are not on the same side of the wall
I´d cry, I´d cry
I would cry an ocean

But not becuse I miss you
Just because I think
it´s better that we fall apart


We are pieces from two different puzzles
I don´t believe in love anymore....
Y

2 kommentarer:

  1. F*n ta dig för att du retar mig och skrämmer mig med din bollkastning :O Hahaha, gick inte koncentrera sig på annat, det var drf jag inte var så bra på chemistry igår ! Skyller på dig :) hahahaha

    SvaraRadera
  2. Tyckte du det? Tack :) Var rädd att det skulle se helt cp ut! Men funkade det på din också heller hur vare?

    SvaraRadera