onsdag 29 april 2009

Fotboll på skåenska x)

Jag förstår inte det här
Vissa dagar flyger måsarna emot en
hackar och skiter en i huvudet
andra dagar
sitter de snällt och ser på
plockar upp pommes man slängt
och man känner sig av någon anledning snäll
som om man gjort en god gärning genom att mata dem

Men bara att du ger mig hopp, gör mig glad
Även om jag egentligen hatar det
Snart slut

Idag var jag ungefär lika trött som igår, efter engelskaprovet. Dock lyckades mina kära klasskompisar (!) få mig på lite bättre humör under kemin :) Svenskan gick också helt okej, förstod iaf lite.
Sen, när jag stått och hängt lite bakom skynket vid våra skåp (Kulturdag imorgon ftw) tog jag och Sofia bussen till stan och sen träffade vi Mimmi och Jennifer. Tjockade oss på stan och sen åkte vi till Örjans vall xD HBK - Djurgården! Dock var det faktiskt ganska trist så jag övergav de andra (+ Micha och Katta) och tog bussen hem med Kim :) Och nu har jag endat up framför datorn.. igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar