onsdag 15 april 2009

I´m gonna hit and run

Detta var en bra dag :D Har gjort bort mig en massa som vanligt och haft dålig humor x) Dock var själva skolan lite seg men ah. Stackars Jennifer är sjuk (och Sofia är inte så värst frisk hon heller) och Michaela är i Egypten. Blö x) Men men det var en bra dag iaf :)

Jag som trodde jag hade fixat det...


Du kan inte skylla på mig
Du kan inte lägga över detta på mig
Jag kan inte göra så för då blir det fel
Men jag kan inte göra tvärtemot för det blir värre

Hur ska jag då göra för att ta slut på dig?
Kommer jag få det för det?

Kommer du "dampa loss"?

2 kommentarer:

  1. Menar du att du saknar mig ? :O Hahahaha ;D Missade jag mkt ? "/

    SvaraRadera
  2. Hahaha jag vet att du gör det ;) Hahahaha ^^ Okeej, ah men svenskan, kan inte ni berätta lite mer för mg på måndag ? :) Btw, var engelska inlämningen för uppsatsen verkligen idag, var inte det nästa vecka? :s

    SvaraRadera