fredag 16 oktober 2009

Man äter aldrig samma filmjölk två gånger.


Man bara tror det.

Haha denna bild beskriver veckan lite x) "/ Men det har varit väldigt bra. Har haft väldigt mycket att göra; radio, träning och plugg. fast har ju faktiskt hunnit göra av med lite pengar.. Hmm på fika och en väska. fast den var inte så dyr. Men vad ska jag ha den till? Gaah Jennifer, du har överfört din konsumtions-ångest på mig x)
och imorgon blir det bio också! Jesdus jag kommer bli pank fort som attans igen "/ Ge mig en laptop...
__________________---__________________

I live in his smile
and his favourite shirt
I bring his good name hey
down to the dirt

He's such a fool, ruin it all
_________________---___________________

"Men att få en annan människas längtan riktad mot sig, känna den som en tyngd lagd i sina händer, händer man då genast vänder upp och ner på."


"Det finns en fläck på din hud som ännu minnns ditt livs mest svindlande beröring. Det var en annan hand än din egen, alltid en annan hand än din egen som la sig över din kropp för att tatuera in ett hopp"

Bob Hansson, ur "Här ligger jag och duger"

2 kommentarer:

  1. Haha, klart du ska behålla väskan :) Du tyckte ju om den, den var snygg och du behöver en väska! Plus att den var billig, jag menar, hur ofta hittar du en sån väska för 180 spänn? PRECIS! Känn ingen ångest, bli inte som mig xD och tack för kommentarerna :D

    SvaraRadera
  2. lek med mig i morgon din fjant!

    SvaraRadera