söndag 18 oktober 2009

Puff Puff

Fredag: Stan med tjejerna. Köpte ascool väska på Monkey för bara 180 kr! I'm so happy! :D Åkte till pappa och satt vid datorn.. Det var längesen x)

Lördag: Gick upp nio, hoppade snurrövning med pappa. Fy attans vad bra det gick! Sjukt roligt, Remus hoppade bättre än aldrig förr. Åh vad skoj :D
Städade innan gästerna kom, fast de kom för tidigt så jag lev inte klar. Råkade ta sönder moppen, den gick i två bitar xD Skaftet gick av... Dålig kvalité nu för tiden!
Proppade i mig mat + glass + tårta på tre timmar. Tog bussen till stan halv 6, gick hem till Mimmi (som inte var hemma) och snodde hennes dator.. x) Hon och Jenze kom vid 7 och vi stack in till La Cocaracha (stavning) och åt. Jag råkade naturligtvis ta samma rätt som jag tog förra gången jag var där (pasta med kyckling). Tur det är gott (Y)
Halv tio började filmen, Fame. Jag var rätt misstänksam mot den i början (ville hellre se Prinsessan och grodan) men den var faktiskt sjukt bra. Man blev så glad liksom. Uppåt. Happy.
Höhö sen satt vi lite på marken och samtalade x) Cyklade hem till Jennifer och somnade.

Söndag: Snodde Jenzes sista frukost och cyklade till Mimmi och lämnade hennes cykel + nycklar. Buss hem. Åt. Övningskörde till Ysby. Jag har den ovanliga förmågan att få vår bil att hoppa som en kängru x) Köre till Natha och vi gick runt hela Laholm ungefär x) Sen blev vi så trötta så vi var tvungna att tjocka oss lite (a) Och så var den helgen över och jag har inte pluggat ett skvatt.. Wiho.
Imorgon är det iaf radio. Yey (Y)

We are all a little weird and life's a little weird, and when we find someone whose weirdness is compatible with ours, we join up with them and fall in mutual weirdness and call it love.

2 kommentarer:

  1. HAHAH omgosh du är ju bara för mktXD <3<3
    1- Det heter Monki
    2- Lägg ner det där med den jävla grodan!
    HAHA:)<3

    SvaraRadera
  2. En bra helg helt enkelt? :D Hahaa

    SvaraRadera