torsdag 15 juli 2010

Lysande utsikter

Långt inlägg.
En vecka sen jag tog körkortet och nu har jag det i handen. Känns som väldigt mycket längre sen. Gick upp halv sju för att köra och lämna en av bilarna med pappa samt hämta körkortet på posten (som bara hade öppet mellan 7 och 9 på morgonen :S). Sen dess har jag kollat på ett avsnitt Smallville och städat. Fick en liten chock när Lana och Clark tydligen gjort slut under de tre avsnitt jag missat -.- Funderar på att börja samla på Smallville boxar (Y) Städningen var drygare än vanligt och jag tvingade med småsyskonen att plocka undan ALLA deras leksaker både på botten och övervåningen. Wow, man ser golvet! Vi hade tydligen en matta i biblioteket, som är (var) röd... Funderar på att baka paj eller kladdkaka sen, blir så pepp av spotify x) Idag är det mest
Heart - What About Love, Lordi - Shotgun Divorce,
Asha Ali - Somewhere Else
som står i fokus.

Fick upp videon till Kylies senaste låt, All The Lovers, och satt lätt konfunderad och kollade på den. Hmm lite lätt skum enligt min åsikt, spec den väldigt onaturliga vita hästen som kommer in i slutet. Hmm. Nja.
Kylie Minogue - All The Lovers

Okej nu kanske det är dags för en liten förklaring till det långa inlägget. Jag sitter hos pappa, skulle egentligen åkt till mama idag men fick igårkväll reda på att det är dressyrträning ikväll så jag får stanna en dag till. Eftersom det regnar finns det inte mycket att göra utomhus och eftersom Lysnade utsikter snart är utläst får jag hitta på annat att göra istället. Som att lyssna på spotify och skriva. Ska snart äta och köra syskonen till deras lekkamrat inne i Hylte. Lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar