lördag 31 juli 2010

Back To Before

Trevligt med sådana här tillställningar (Marin..)
Har fått en massa ny musik, gammal musik, rolig musik
Funkenstein
The Beatles - Got To Get You Into My Life
Saturday Silence
Och Charad. De är ju roliga, även fast de var en liten aning bättre i våras. Men det är så annorlunda, inte bara det vanliga rock/pop som finns för det mesta...
Det har alltså varit mycket musik, både igår och idag. Det är trevligt stämning och solen sken betydligt mer än den gjorde igår. Mycket har hänt, bland annat har vi ätit god thai mat bredvid några Stockholmare som var väldigt insiktsfulla (jag kastade en kniv på deras barn och de förstod direkt att det var den Stolta Hallänningen som ville mota bort de farliga Stockholmarna). Mamma sa att jag hade ätit mina grönsaker. Jag skyllde på att kniven var svag... Ordningen var dock återställd då en thai-kille (?) gav Stockholmsbarnen lite extra vårrullar. Han visste hur man lugnar dem (Y). Körningen hem gick bättre, det är roligare att köra i sol än i ösregn.
Just nu väntar jag på att klockan ska bli 8 så vi kan köra in och se på det bästa bandet på Marinfestivalen. Mohaha.

Hörde btw en possible ledtråd till den stora frågan om "Hibo" - en kille på radio snackade om sin kusin som hette Hibo och bodde i England, det MÅSTE ju vara hon, right?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar