torsdag 29 juli 2010

Grattis Kim
och Parro! :D
(Har använt samma bild både på FB och bdb, så varför byta nu?)

Tiden har gått så fort, nu är det snart Fredag igen och dags för helgmys. Har ändå hunnit med mycket i veckan, i måndags var det shopping i Falkenberg med Kim och mamma, tisdagen tillbringades även den med Kim + stranden, igår var jag och Carro i Halmstad och köpte present till Kim och idag var jag också i Halmstad med Kristoffer. Känner mig nästan som en Halmstadbo vid det här laget, fast jag hittar ju inte lika bra som en förstås... -.- Tänker nu berätta om den Otroligt Fina Klänningen jag hittade på MQ (dit jag aldrig brukar gå) och det visade sig att det faktiskt fanns flera i min storlek. Det var bara det att det var rätt stora storlekar. Och naturligtvis fanns inte storleken mindre. Suck. Det var 50 % rabatt....
Hursomhelst, det var en bra dag. Kommer återvända till Halmstad hela helgen eftersom det ju är MARINFESTIVAL :D Längtar så till lördag kväll då det kommer bli bäst, igen <33333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar