onsdag 27 oktober 2010

Jag ror

Vart vet man inte

Var hos pappa igår. När jag kom upp på övervåning fann jag en roddmaskin framför dörren utanför mitt rum. Den kändes ganska malplacerad om man säger så. Sara och Ida tyckte dock den var mycket rolig, båda började ivrigt demonstrera hur den fungerar. Man ror helt enkelt. Sen lyfte Sara helt plötsligt upp mig ca 20 cm från golvet. Hon är tio, ska detta verkligen vara möjligt?! Dagens ungdommar... Eh.. Ah. x)

I saw you, I recognized your back.
Or did you just have the same jacket as last time we met?


AFI - Bleed Black

I know what died that night.
It can never be brought back to life, once again, I know

(If you listen,) Listen, listen
(Listen close,) Beat-by-beat,
(You can hear when the heart stops,)I saved the pieces
(When it broke,) and ground them all to dust.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar