tisdag 5 oktober 2010

Not Enough

Hehe denna låt har fastnat på hjärnan

Ibland kan man undra vad vi IB-elever har för oss egentligen. Alla tror att vi är så seriösa och jämnt tar skolan på största allvar. Dock verkar detta inte alltid vara fallet...

Vissa av eleverna skriver tydligen berättelser om en del lärar-vikarier och börjar sedan fnissa som små ettor när de ser denna lärar-vikarie i korridorerna. Vi nämner inga namn men undertecknad har själv fått läsa dess berättelser och tro mig, det är inga smickrande små sagor vi pratar om. Dock var det inte fråga om någon nudeness
så nu vi kan utesluta detta ryckte en gång för alla.
Och på dagens biologi lektion frågade Svante mig varför jag valde biologi vad jag egentligen gör i skolan. Ibland undrar jag detsamma...
Och framför allt, nu när vi har mer att göra än på länge ja då sitter vi (jag) framför datorn och gör allt för att inte plugga. Fast jag filar faktiskt på min psykologi internal... Också (a)


I'll give you anything that you want me to
But I don't have the time
So I'll get up with you.
If you don't understand
Man, you've gotta believe,
There's too much of you but there is
not enough of me.


Three Doors Down - Not Enough

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar