söndag 7 november 2010

Autumn leaves




Håkan Hellström och Plura Jonsson - Gatan Fram
Höstlovet är snart slut
Jag har firat (?) detta genom att räfsa löv. Kändes väldigt höstigt. Längtar nästan till julen och allt julmys. Höhö, jag vet, det är inte alls mig. Men ändå.
Hur har höstlovet varit då? Jo, helt fenomenalt! Har suttit i skolan från ca 8.00-16.00 mån-fre. Detta kan verka väldigt långtråkigt och händelselöst men så är inte fallet! Kan inte gå in på detalj men kortfattat så har följande grejer uppkommit: Hetsiga thailändare, byggare på taket, trubbel-hjälpande lärare, telepratande vaktisar, sympatiserande historielärare och en obestämbar övertrevlig skummis.

I Fredags var det idol som var lika bra som vanligt. Igår åkte jag till Gbg och träffade bästaste syster! Sjukt skoj :D Pga vissa problem var tåget 40 min försenat och jag var i princip ensam den första biten. Lite lätt kusligt faktiskt... Men helt värt :) Fint väder, bra sällskap och lite förvirring haha. :D


Idag var en väldigt fin och solig dag. Mamma: Har du tänt alla lampor här inne nu? Nähe det var solen!
Vi har nu alla lampor och eluttag på plats på övervåning och det känns som ett nytt hus! När jag kommer in i mitt rum kan jag tända min nya taklampa och se hela mitt rum! Tyvärr även dammet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar