måndag 13 december 2010

Nerrrrver

Åh jag vill ligga på en het sandstrand många mil härifrån

Men drömmar är ju som sagt inte detsamma som reality, och kommer nog inte bli det heller. Men det är okej, snön är fin och det är ju kul att glida runt på asfalten som mer liknar en skridskobana än just asfalt. Och det är jättskönt med frisk luft som ger en kalla kårar när man blir utslängd från bussen och får stå och vänta på nästa som inte kommer så att man blir ännu mer försenad än man redan är. För att inte tala om alla jäkla förkylningar som sprider sig med alla hostande människor som inte har vett nog att ens göra en ansats till att hålla för munnen när de vräker ur sig sina basiller. Men det är fint, man ska inte klaga. Kunde ju varit värre.
Haha för att försöka bli lite mer positiv använde jag här min negativitet till att vara kreativ.. Eller nåt... x) Men jo det har varit en bra helg och början på ny vecka. Kände mig lite hängig i lördags och trodde jag skulle bli förkyld, men jag verkar ha klarat mig undan med lite halsont bara. Idag var det Lucia firande i skolan, mycket mysigt. Dock hann jag inte njuta så mkt då jag var tvungen att halvspringa till psykologin (pga bussarna..). Lussade även på Frennarps äldreboende vilket var lika mysigt som föregående år. Stämningsfullt. Tom pepparkakorna var god.
Nu har jag övat lite inför IOC och gjort pyttelite på psykologin så förhoppningsvis är jag klar med det iaf... :)


Vem föreställer bilden..? x)

2 kommentarer:

  1. Åh vad fin Harald blev! ;D
    Duktig idag? :o HAhahahaha!

    SvaraRadera
  2. Vaddå inte kommer bli reality?????? STRAND?!?! sviker du mig!

    SvaraRadera