lördag 25 december 2010

Xerocide

5 dagar sen jag skrev, tiden går fort när man har roligt! Jag har pluggat, lyssnat på musik, läst och fixat med mina bilder som har kommit (wiiee!). Det har även tagits in en liten julgran (den stod i garaget som var ganska kallt. Ställde granen i en hink med vatten. Det tog 5 timmar att smälta isen...) och pyntats och fixats. Julafton igår, mycket trevligt att träffa släkten :)
Den bästa julklappen var en cd skiva av mamma. Det var ingen musik eller något på den men den var svart och med vit text stod det "Emanuel" vilket betyder att mamma ska köpa Emanuels första cd till mig (jag måste dock vara med och dubbelkolla så det blir rätt). Jag skojar inte när jag nu skriver att hjärtat slog ett extra slag när jag såg Emanuel. Ja ja JA!

Vi firar detta med en liten Emanuel -låt :)
Emanuel - Xerocide

Meet by the back door run for our social lives.
Sell your soul. Revive. I'm alive.
Now were faster than fashion when fascisms in.
And it's never out of style...
Xeroxicide.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar