måndag 28 februari 2011

Zombie Dance

Idag i skolan: Alla är deprimerade över svenskauppsatsen som borde vara klar fastän den inte är det. Tur att vi iaf skulle få denna veckan på oss att skriva klart den. Men så kommer en viss lärare in och säger att vi måste lämna in den imorgon. IMORGON!

Suck.

En bra grej var iallafall att så fort vi slutat sprang jag och Moa (okej jag överdriver lite) till librariet och satte oss med våra WL. Vore väl en överdrift att säga att orden sprutade ur mig men nog gick det bra alltid. Hade faktiskt ett litet flow emellanåt. När jag kom hem, efter en trevlig busstur med Carro och mumsig kyckling, satte jag mig i 1,5 h och skrev "klart" world litten :D Kändes ganska bra :) Även om det inte blir så superanalytiskt, kommer hela tiden på nya grejer jag borde fixa och som är lite skumma, så kan jag inte göra bättre än såhär just nu (inte abra för att datorn har dött...). Ska ju som sagt lämna in den imorgon....
Bara biology x2, en läxa, två prov och några mocks kvar innan exams :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar