fredag 24 maj 2013

En bukett med rosor

fick jag igår
:) Även om jag inte är ett så stort fan av rosor är det såklart väldigt gulligt och fint att bli lite uppmärksammad. Nu kommer dock pressen på mig och att jag måste bräcka denna söthet. Hmm. Challenge acctepted,

Hörde den här låten på radio; Sick Puppies - You're Going Down och kom på igen att den är awesome. Jag och mamma har lyssnat sönder den under alla våra cykelpass/kreativitets sessions  så jag fick lite hemlängtan när jag hörde den. Men. Jag gillar Oslo :)



Bara för att den är så söt!

Efter jobbet idag blir det IKEA-tur med Martin och ett annat par. Herregud, jag känner mig så vuxen. Måste snart ut och backpacka/dricka varm choklad/cykla utan lysen på natten så att jag känner mig lite ungdomlig och rolig igen. Rolig på svenska. Fast. IKEA är ju kul. Hmm.

1 kommentar: