onsdag 8 maj 2013

Ett år efter början


En flicka: jag vet inte vad jag ska säga... Jag är rädd för att fucka upp allt oavsett vad jag gör En pojke: OM det bara gäller mig behöver du verkligen inte vara rädd för det, för jag gillar dig verkligen jättemycket. Och så förstörde vi allt ändå Med våra försök att hitta rätt att andas den riktiga luften
Ovanför alla andra som alltid var fel Och du sa att jag kunde lita på dig Och jag litade på dig och föll tusen mil Neråt neråt tills jag nådde början På livet utan dig och utan oss Och jag fäller fortfarande regntäta träd och lämnar stigar bakom mig Jag springer förbi allt det riktiga 
och stannar bara för att känna andnöden För det var vi och det var du och jag Och nu kan du inte ens säga hej But you didn't have to cut me off
Make out like it never happened and that we were nothing
And I don't even need your love
But you treat me like a stranger and that feels so rough

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar