fredag 31 maj 2013

I väntan på sommaren

Idag är det Fredag.

Här följer en liten uppdatering

1. Jag har hört två nya awesome låtar den senaste veckan, Leif and the future - Let you goBeyoncé - Love On Top och ja jag vet att jag tjatat
 om Bs låt förut men den är riktigt bra och man blir sjukt glad!

2. Jag har gymmat järnet (tre dagar i rad, min rumpa är helt död)
3. Jag har INTE ätit sushi (omg)
4. Jag kom på att det är KRIS med att förnya passet. Och att det är jäkligt tungvint, antingen måste jag åka tre gånger till Sverige för att fixa det, eller så måste jag ta med en hög med papper till Svenska ambassaden i Oslo. Och kanske inte hinner ändå. Jaja. vad är väl en resa utomlands.
5. Jag har upptäckt att jag har hela TVÅ bilder på mig till häst på min blogg. TVÅ. Det är på tok för lite.
6. Vilket leder till min tanke om att jag måste börja lägga upp fler bilder på bloggen. Är så dålig på att föra över bilderna från mobilen till datorn, men hallå, på mobilen gör de ju ingen nytta...


OCH. Jag kollade igenom bloggen och hittade såklart en massa grejer från gymnasiet och IB. These are some of our books. Saknar jag det? Lite. Men bara lite.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar