tisdag 1 september 2015

It's all about the literature

Idag har jag jobbat, inte tränat, shoppat lite på Clas, kollat kurslitteratur samt köpt biljett hem. Söndag kl 4 bär det av. Ush. Vill inte.

När jag kollade kurslitteratur hittade jag den sjukt roliga kursen igen som jag trodde jag hade sökt men som det visade sig att jag inte sökt... Eh ja. Den verkar hur som helst väldigt spännande, litteratur och existentiella frågor heter den. Hittade även en som låter sjukt spännande, Beteendeekologi. Woho. Om man ändå hade behörigheten. Jag har dock faktiskt blivit lite mer taggad på plugget nu efter att ha fått lite mer översikt över kurslitteraturen. Dock suger det lite att man inte kan få ett ordentligt schema med kompletta läsanivsningar.. Men om jag å andra sidan hade närvarat under första veckan hade det ju inte varit lika förvirrande ändå så.. Hehe. Men, som en god vän brukar säga, oftast går det bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar