måndag 31 augusti 2015

Last monday, last nonday

Isag var jag faktiskt inte på gymmet före jobbet (woot). Gymkortet har gått ut, plus att vi gymmade igår och jag är fortfarande helt död i vaderna från vår 6-timmars vandring på Kolsås. Man börjar bli gammal....

Idag började skolan igen. Åtminstone för min klass. Jag har en vecka kvar. Det här med att dissa första skolveckan har ju blivit lite av min grej... Tydligen har vi redan fått en uppgift (hört talas om mjukstart, inte det nej, nähe..). Åh. Jag är inte supersugen på att åka hem... Inte sugen alls faktiskt. Okej, det ska bli underbart att få krama Cessna ibland, och självklart blir det kul att träffa klassen och få nya lägenheten. Men ändå. Den här sommaren har varit så sjukt jäkla underbart bra. Jag vill bara stanna i det. Jag har verkligen haft semester för hjärnan och det har varit välbehövligt. Men men. Det är väl dags att ta tag i verkligheten igen. Men jag börjar faktiskt undra... Vad av mina två liv är det riktiga?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar