tisdag 26 januari 2016

Teoretisk toxikologi

Igår kom verkligheten tillbaka lite grand, det var föreläsning, träning och allt det där normala. Ellinor kom hem till mig efter föreläsningen och vi lagade lax och broccoli-potatismos vilket faktiskt blev rätt gott. Glömde bort tvättiden vilket suger eftersom jag hade den på en måndag och det då dröjer en hel vecka tills jag får sätta upp mig igen. Suck. Men men. Vi hade en trevlig kväll :)

Idag är det plugg för fulla muggar. Fascineras över att jag som  är planerings-Hitler ändå ständigt lyckas bli helt överrumplad av skolarbete, främst inom litteraturvetenskapen. Nästa onsdag ska vi ha kommit fram till vad vi ska skiva c-uppsatsen om och även ha hittat referenslitteratur och sånt. Gah. Jag har verkligen INGEN ANING om vad jag ska skriva om, har ju knappt läst på evigheter och har inget speciellt intresse inom nåt heller, förutom Dagerman, men han är ju en svår snubbe han.....  Oh well. Vi får väl se. Herregud. Nu är det dags. 15hp uppsats here I come......


 En trött plutt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar