söndag 25 januari 2009

You´re simply the best <3


Jag är så lycklig!


Trodde väl aldrig att jag skulle skriva de orden nu, och mena dem. Men det gör jag. När jag tänker på idag, när jag hoppade både 1 m och 1.10 felfritt (tredje gången jag hoppar 1.10) och jag var så otroligt nervös innan. Men inne på banan var det så himla roligt och jag kände att jag hade kontroll! Det var inte så svårt och så sjukt roligt. Glad!
När jag kom hem red jag pappas hästm först lite markarbete och sen hoppade vi 1 m. Det var kul, har aldrig ridit henne innan. Annorlunda, lite läskigt, men så roligt!
I vår är det tänkt att jag ska tävla Remus LA/LA innan vi säljer honom. Dessutom ska jag hoppa CG i Div 2/3 laget. Tänkte "Hur ska jag hinna med det plus skolan? Det löser sig! Jag ser verkligen fram emot det för det kommer bli så roligt och lärorikt.
Jag är så glad. Jag har så mycket. Jag har fantastiska och stöttande föräldrar, underbara vänner, en helt okej kille (nä jag skojar, Oskar du är super!). Det går relativt bra i skolan och jag har en underbar häst.


För en gångs skull är jag lycklig

även om det inte varar för alltid, så är det rätt okej nu



I will never forget about you,
my only love

1 kommentar:

  1. Kul att läsa att du är lycklig :D... även om det inte varar för alltid :P
    <3

    SvaraRadera